Шановні викладачі і студенти!

Шановні викладачі і студенти!

Вашій увазі пропонуються цікаві грантові програми та конкурси! Зверніть увагу на стислі терміни подання заявок!


 

Літня філософська школа УКУ (Львівська область)

 

Кафедра філософії Українського Католицького Університету запрошує на Літню Філософську Школу «Нові технології, соціальні медіа і майбутнє демократії» яка відбудеться 1-8 липня 2018 року. Дедлайн - 27 травня 2018 року.

 

Кафедра філософії УКУ запрошує на Літню Філософську Школу «Нові технології, соціальні медіа і майбутнє демократії», яку кафедра організовує спільно з Центром етики і технологій LvBS за підтримки Фонду Конрада Аденауера. Школа відбудеться 1-8 липня 2018 року у с. Стрілки Старосамбірського району Львівської області, понад 30 учасників – студентів, магістрів та молодих фахівців різних напрямків – будуть відібрані за результатами конкурсу; конкурсним завданням є есей-рефлексія на відому публікацію Біла Джоя «Чому майбутнє нас не потребує?».
Участь безоплатна.

Щоб стати учасником школи, потрібно заповнити реєстраційну анкету https://goo.gl/tyg8h2, на основі якої буде проведено конкурсний відбір. Обов’язковою умовою участі в школі є добре знання англійської мови.

Останній термін подання анкети – 27 травня. Результати конкурсного відбору будуть оголошені до 6 червня 2018 року.

Проїзд. Проїзд до місця локації Літньої філософської школи учасники оплачують самостійно. Організатори забезпечують проживання та харчування учасників.

Контактна особа: Марія Кривоніс, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., 096 4334498

Детальніша інформація за посиланням: http://ethictech.lvbs.com.ua/summerphilosophyschool2018/#1524416669392-99426f93-aa69


 

 

Грант на створення відеоматеріалів «Бути 20-річним»

 

OPEN Media Hub підтримує виробництво відеоматеріалів, що висвітлюють проблеми молоді і відповідають на питання, що таке «Бути 20-річним». Дедлайн - 25 травня 2018 року. 

 

Конкурс спрямований на підвищення поінформованості громадськості про Європейську політику сусідства, підвищення інтересу місцевої аудиторії до цінностей ЄС.

Що вам необхідно зробити:   

Підготуйте сюжет тривалістю до 1.45 хв;
Виберіть героя (20-річного або людину приблизно такого віку);
Виберіть відповідне місце для проведення інтерв'ю або доречний захід;
Розкажіть історію героїв, про їхні прагнення, мрії, успіхи, захоплення;
Ви можете ставити запитання в різних місцях або під час заходу, виділяючи 30 секунд для кожного фрагменту, вибираючи щоразу різні ракурси, кадрування або варіант зйомки в русі. Ви також можете вибрати одну тему і використовувати різні варіації постановки запитань;
Виділіть 20 секунд для представлення своєї країни і міста так, ніби ви звертаєтеся до когось, хто ніколи там не був.

Заявка на участь та критерії відбору       

Кандидати мають відправити концепцію сюжету і заповнити онлайн-анкету зручною для них мовою – доступна англійська, французька, арабська, російська, румунська, грузинська, вірменська, азербайджанська, білоруська мови (далі – англ.). Example of questions to be answered:

    • Being 20 years old (or thereabouts) in your country: what does it mean?
    • Tell us who s/he is and what is it to be 20 in your country;
    • Ask your interviewee what is that s/he thinks define her/him the most?
    • What is the world around her/him like? (Choose a location and explain why?)
    • How does s/he apprehend the challenges to come? In her/his professional/personal life?
    • Who are her/his major influences, politically, culturally…?
    • What defines her/his generation in your country?
    • Past or present?
    • Hopes for the future?
    • Why is s/he who s/he is today?
    • What are the landmarks that s/he holds, dear?
    • Who are the people that matter to her/him most?

 

  • What does the EU mean for her/him?

 

Application and Eligibility

If selected, applicants agree to submit all the required documents, including contract, letter of intent, intended budget, waivers and risk assessments together. Templates are available for download here. Applicants need to demonstrate that they are duly authorised by the legal entity to produce and to publish their story by producing a letter of intent from an authorised representative. This letter must state an eligible media outlet’s intention to broadcast or publish the eventual production, including an indication of the date(s) and context(s) of the planned broadcast or publication.

Eligible applicants are:

  • News organisations (e.g., TV stations, online news companies);
  • Journalistic organisations (e.g., associations, foundations) if they can demonstrate a publication commitment from a media outlet;
  • Audiovisual production companies;
  • Journalists acting on behalf of any of the above.
  • Freelance journalists with a letter of intent signed by a broadcaster.

Exception: Open Media Hub may decide, on a case-by-case basis, that individual journalists or television producers are eligible without legal entity backing or endorsement. Similarly, will relevant applications from bloggers, vloggers and citizen journalists be considered if they can demonstrate a track record of significant audience reach on their platforms.

Budget

The amount of support will always take the topic, media outlet, and country into account and be proportionate to the typical prices and rates in your country.

The maximum disbursement for

 

  • A piece up to 1:45 minutes: €800;

 

New:

Successful applicants of this call for production support “Being 20” may also receive support for on-air or online usage of their new production and other “Being 20” stories available from the OMH website.

To create a “Being 20” strand for your outlets:

Applicants are encouraged to suggest their own strand to use these stories:

    • As a series (with or without a presenter…)
    • As a magazine programmes, in a studio with or without guests
    • As an online publication

 

  • Combinations of formats across several platforms – broadcast, online and social media etc.

 

The OPEN Media Hub will support:

  1. Graphics / studio
  2. Translating and subtitling in their own language
  3. Original musiс.

Application

Докладні відповіді на найбільш поширені питання (FAQ) можна знайти тут:

Source


 

Програма для жінок-лідерів з усього світу

 

До участі запрошуються жінки, що впливають на організації, громади чи світ в цілому. Програма формує безпечне середовище, в якому жінки можуть ділитися ідеями, обмінюватися досвідом та спілкуватися про те, що впливає на їхню кар'єру, громаду та життя. Дедлайн – 15 травня 2018 року (далі – англ.).

Are you a woman leader poised for great impact in your organization, community, and world? If yes, then apply for the Women Leaders for the World Program 2018 and join women leaders from across the globe in a transformative leadership experience that will propel your leadership and impact forward.

Participants in How Women Lead’s Women Leaders for the World (WLW) program will take a deep dive into building their personal strengths, sustainability, visions, and plans for action. WLW members will also gain access to How Women Lead’s network of 5,000 powerful, global women from across all disciplines, as well as the How Women Give grants network.

How Women Lead offers conversations and connections with women leaders who are wrestling with the challenges of leadership, purpose and making an impact. They provide a forum that propels us to achieve their truest potential as women leaders.

The program provide a safe, engaging, and collaborative environment where women can share ideas, make connections, and take action on the issues and events that impact their careers, communities and lives.

Benefits

Tuition for the 2018 WLW is $10,000.00 U.S. dollars, which includes: leadership education, six months of ongoing group coaching, materials, meals, and lodging. (How Women Lead is offering a limited number of scholarships based on need of up to $9,000 for international participants and $7,500 for U.S. participants.)

Eligibility Criteria

    • Inspired and positioned to make an even greater impact in the world
    • Experienced leaders driving change in politics, the social sector (NGOs), business, social enterprise, film and media, academia, and the public sector
    • From a diverse range of geographic locations, races/ethnicities, industry sectors, and gender identities
    • Ready to engage in deep self-reflection and challenge their current ways of thinking and being

 

  • Passionate about social and/or systems change

 

Additional Requirements:

    • Access and ability to use the internet
    • Ability to participate in trainings in English

 

  • Support from company or organizational leadership to fully participate in the program

 

How to Apply

Applicants can apply online via given website.

Source: Women Leaders for the World Program

 

  • Файли

 

 

  • Мистецька резиденція в Кошице (Словачиина)

 

Митці, що працюють у галузі візуальних мистецтв, запрошуються до мистецької резиденції в місто Кишице. Тривалість перебування – 2 місяці. Дедлайн – 14 травня 2018 року.

For the residency in Košice, we are searching for a visual artist from Ukraine, who would like to work on the site-specific project reflecting the environment of the city. The artist should be open to collaboration with local artists. Only individuals will eligible to apply for the residency.

Application deadline: May 14.5.2018

Date of results: 28.5.2018

K.A.I.R. Košice Artist in Residence is international Artist-in-Residence programme for the artists from all over the world and out of all artistic disciplines and expressions. K.A.I.R. is strongly focused on the creation of international cooperations between the Slovak and foreign artists and art organizations.Since 2011, artists have the possibility to work in the inspiring environment of Kosice`s singular cultural surrounding to realize art projects, collaborate with the agile local art scene and present themselves to the local and national public. K.A.I.R. Košice Artist in Residence also provides opportunities to Slovak artists to travel for residencies within the cooperation with the project partners

The NAZAR VOITOVYCH ART RESIDENCE is an educational and artistic centre with workshops, recreation rooms and exhibition hall in the small village of Travneve, of Zbarazh district, Ternopil region. NVAiR opened in 2017 with the aim to support the artistic creation and the development of local community. The program was founded in honour of Nazar Voitovich, the youngest hero of the Heavenly Hundred, who was born and raised in the village, studied design at college, planned to study at the Academy of Arts.

The residency space works as an open art studio with:

The artistic residence acts in the interests of young talented Ukrainian artists (providing scholarships for the living and creating works of art) and in the interests of the local community (communication with foreign artists, curriculum and the place of the active cell formation). Along with it, the residency program has its priorities in the introduction of innovative, ecological and economic technologies through culture, learning through practice and communication and the development of mobility of ideas and people. The organization provides support for the professional growth of young talented Ukrainian artists and communication with the world art market.

What KAIR provides to the artist from Ukraine:

    • Eight weeks residency in Kosice, Eastern Slovakia: 8th October – 3rd December 2018
    • Free accommodation and studio
    • Honorarium 1200€
    • Travel costs maximum 300€

 

  • Production and PR support

 

What we expect from an artist

  • Participation during the Open Studios Night to introduce himself/herself to the local audience.
  • One individual presentation or workshop during the residency.
  • Final presentation/exhibition at the end of the residency.
  • Compulsory attendance

The application must consist of three PDF documents in English. Please send all documents to Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  • portfolio with selected works (max. 10 pages)
  • motivation letter: please describe you motivation to take part on the residency and the ideas or topics you would like to work with during the residency (max. 1 page)
  • Curriculum Vitae with basic information (Name, Address, Email, Website).

NVAiR: Naazar Voitivich Art Residence: http://www.culturalactivism.org/art-mobility/

Management: Liudmyla Nychai, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

phone nr.: +380 95 3739231

The residency is supported using public funding by Slovak Arts Council.

Source: http://www.culturalactivism.org/art-mobility/


 

Дослідницька програма з політології (Естонія)

 

Аспіранти та дослідники зі ступенем можуть подаватися на 5-місячну дослідницьку програму в університеті Тарту. Дедлайн – 10 травня 2018 року (далі - англ.). 

We would like to inform you that the Johan Skytte Institute of Political Studies, at the University of Tartu, opened a call for applications for doctoral candidates and PhD-holding academics in social sciences for a five-moth funded residential fellowship programme, starting from August 13 2018 to January 13, 2019. The call is addressed to citizens of Armenia, Azerbaijan, Belarus, Georgia, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Moldova, Tajikistan, Turkmenistan, Ukraine and Uzbekistan.

The purpose of the fellowship program is to enable scholars and PhD students to develop analytic and research skills: during the fellowship, selected candidates will work on their individual research projects under the supervision of a senior academic as well as have the opportunity to improve their research methodology and writing by making use of resources, supervision and training provided by the host institution.

The fellows are supported by a grant from the OSF Eurasia programme (administered by the University of Tartu) and covers travel, visa, accommodation, health insurance and living costs during the fellowship period.

All interested and eligible candidates should submit their application package electronically to Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  by 23:59 Estonian time (GMT/UTC+02:00) on May 10 2018.

Detailed description of the fellowship programme, application package and eligibility criteria can be found at the Centre for EU-Russia Studies website.

All questions related to the applications should be addressed to Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Source: http://ceurus.ut.ee/cfa-osf-eurasia-programme-fellowships/

 


Стипендії імені Фулбрайта для студентів старших курсів і випускників на здобуття ступеня магістра

 

Fulbright Graduate Student Program пропонує можливість навчання в американських університетах від одного до двох років на здобуття ступеня магістра. У конкурсі можуть брати участь студенти старших курсів, випускники ВНЗ. Дедлайн - 16 травня 2018 року.

Напрями навчання: гуманітарні, соціальні, точні, технічні та природничі дисципліни.

Вимоги до кандидатів:

  • мати українське громадянство та проживати в Україні
  • володіти англійською мовою на рівні достатньому для професійного спілкування в англомовному академічному середовищі
  • мати щонайменше диплом бакалавра на час призначення стипендії (у серпні 2019 р.)
  • повернутись в Україну на 2 роки після завершення терміну гранту відповідно до вимог візи J-1, яку отримують учасники програм обмінів

* Не можуть брати участь у конкурсі працівники (та їх найближчі родичі: чоловіки/дружини, діти, сестри, брати, батьки та інш.) Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні та урядових агенцій США, що входять до дипломатичної місії США в Україні; Програми імені Фулбрайта в Україні та інших організацій, програм навчання та обмінів, що фінансовані Державним Департаментом США. Ця заборона втрачає чинність через рік після завершення строку служби або роботи за контрактом у зазначених установах та організаціях.

** Не можуть брати участь у конкурсі громадяни України, що постійно проживають на території США впродовж 5 років; ті, хто мають дозвіл на постійне проживання в США; студенти, які навчаються в американських університетах на час проведення конкурсу.

*** Ті, хто раніше отримували візу категорії J-1 та J-2, можуть подаватись на Програму не раніше 2-х  років після повернення в Україну. Ця вимога не стосується певних учасників програм обмінів категорії J-1, на яких не поширюється вимога про дворічне перебування в країні свого проживання, наприклад, програми Summer Work and Travel (див. коментар до візи). 

Умови гранту:

    • оплата навчання в університеті
    • щомісячна стипендія
    • медичне страхування

 

  • квиток в обидва боки

 

Документи на конкурс та вимоги до їх оформлення:

Претендентам необхідно подати до Офісу Програми імені Фулбрайта комплект документів, до якого входять:

    • [анкета]
    • обов'язкові додаткові форми
    • три рекомендаційні листи
    • копії всіх документів про вищу освіту, які свідчать про отриману кваліфікацію, ступінь чи звання (дипломи з додатками, сертифікати тощо)/ або копія залікової книжки для студентів 3-6-х курсів, які ще не отримали диплом на момент конкурсу

 

  • портфоліо (для кандидатів з творчих напрямків)

 

Відбір учасників на конкурсній основі відбувається в Україні й передбачає наступні етапи:

  • перевірку документів щодо повноти їх заповнення та відповідності заявників вимогам конкурсу (травень 2018)
  • рецензування робіт американськими та українськими фахівцями та визначення осіб, які вийшли до півфіналу (червень-липень 2018)
  • співбесіда англійською мовою з учасниками півфіналу та відбір фіналістів американсько-українською комісією (середина вересня 2018)
  • затвердження рекомендованих кандидатів та визначення університетів для фіналістів програми (січень-квітень 2019)
  • початок навчання/гранту – серпень-вересень 2019 року.

Фіналісти Програми складатимуть комп'ютерний тест TOEFL iBT (Internet-based Test of English as a Foreign Language) та GRE General Test (Graduate Record Examination) у жовтні 2018 року. Фіналісти програми з юридичних спеціальностей складатимуть лише TOEFL.

Офіс Програми імені Фулбрайта відшкодовує учасникам конкурсу витрати на проїзд та перебування у Києві під час співбесіди; оплачує комп'ютерне тестування для фіналістів програми; надає візову підтримку стипендіатам.

Рішення щодо надання гранту ухвалює Наглядова рада науковців імені Фулбрайта (США). Інститут Міжнародної Освіти (IIE) допомагає визначити американські університети у відповідності до академічних інтересів кандидатів. Програма бере до уваги побажання учасників стосовно вибору місця навчання, але залишає за собою право остаточного визначення конкретного університету у США. 

Документи приймають до 16 травня щороку.

Координатор програми — Інна Бариш Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Асистент програми —  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Source

 

  • Контакти

 

  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Fulbright Graduate Student Program
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • http://www.fulbright.org.ua/uk/pages/19/student.html

 

 


 

Літня школа ARS VIVENDI (Польща)

 

Дослідницький центр Думки Івана Павла ІІ у Варшаві у партнерстві з Українським католицьким  університетом  оголошують набір на ARS VIVENDI CENTRAL EUROPEAN

Міжнародна літня школа вже увосьме збере активних молодих людей, які прагнуть розвиватися особисто і змінювати світ на краще. Цього року тема проекту - слова Івана Павла ІІ  „Put out into the deep!” -  буде спрямована на поглиблення  розуміння своєї власної історії, ідентичності та спільних коренів Центральної і Східної Європи і зміцнення лідерських компетенцій учасників.

Подія у facebook

Де і коли проходитиме літня школа?

Ланцкорона - Кальварія Зебжидовська  - Тинец - Краків  з 23 липня по  1 серпня 2018 року.  Вартість: 500 zł

Для українських студентів є можливість отримати стипендії, які покриють витрати на проживання і харчування. Крайній термін подачі заявок 11 травня 2018. 

Зареєструватися можна тут.

Детальніша інформація у брошурі> Brochure ARS VIVENDI 

Контактна особа: о. Олег Кіндій (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Джерело: www.centrumjp2.pl

 

  • Контакти

 

  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Дослідницький центр Думки Івана Павла ІІ (Варшава)
  • www.centrumjp2.pl

 

 

Конкурс грантів на організацію молодіжних поїздок з тематики соціального підприємництва

 

Фонд Східна Європа та німецька Громадська організація ChildFund Deutschland e.V. у співпраці з Kramatorsk Innovation Platform, що діє на базі ГО «Вільна Хата» та ГО «Українська Асоціація Фрілансерів», оголошують конкурс на розробку програми, організацію та проведення 2 молодіжних навчальних поїздок в межах України, метою яких є отримання знань та обмін досвідом у сфері соціального підприємництва та громадянської відповідальності. Дедлайн - 14 травня 2018 року.

Конкурс проводиться в рамках проекту «Соціальне підприємництво як інноваційний механізм вирішення питань суспільного розвитку», який є частиною програми «Сприяння розвитку міжсекторного партнерства в цілях захисту інтересів дітей: долучення ВПО до активних учасників процесу», що втілюється за фінансової підтримки Федерального Міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини.  Мета проекту – створити підґрунтя для розвитку соціального підприємництва у східних областях України задля поліпшення соціальної та економічної ситуації вразливих груп населення, об’єднуючи зусилля бізнесу, влади та місцевих  громад.

Соціальне підприємництво – це інноваційна модель ведення бізнесу, спрямована на вирішення соціально-економічних та екологічних проблем. Його основна відмінність від звичайного бізнесу полягає в тому, що першочерговою є соціальна місія або цінність, а прибуток частково може спрямовуватися на вирішення суспільних проблем. З іншого боку, соціальне підприємництво сприяє розвитку суспільства шляхом впровадження інновацій, стимулює до саморозвитку і вчить допомагати самому собі і довкіллю. Тому саме зараз, в умовах воєнного конфлікту і погіршення соціально-економічної ситуації, такий інструмент як соціальне підприємництво може стати дуже ефективним засобом попередження або вирішення багатьох проблем.

Детальніше про соціальне підприємництво можна дізнатися за посиланням: http://www.socialbusiness.in.ua/

В рамках проекту передбачається проведення 2 поїздок з метою навчання та обміну досвідом у сфері соціального підприємництва для молоді з Одеської, Харківської, Луганської та Донецької областей. У кожній тренінговій програмі очікується участь мінімум 15 осіб, представників з усіх чотирьох цільових областей України водночас. Поїздки повинні бути організовані з цільових областей в інші регіони України, де розвинутий сектор соціального підприємництва.

Цільова група: переважно діти та молодь, які змушені були покинути свої домівки унаслідок військових дій, молодь з соціально незахищених верств населення та постраждалі від конфлікту і діти з інвалідністю віком від 14 до 18 або від 16 до 20 років з Одеської, Харківської, Луганської та Донецької областей. У кінцевому результаті будуть відібрані обидві вікові групи.

За результатами конкурсу будуть відібрані 2 громадські організації, кожна з яких на підставі підписаного договору отримає 1 грант на суму до 150 000 грн для організації та проведення 1 поїздки з обміну досвідом для молоді на тему соціального підприємництва та громадянської відповідальності.

У межах поїздок з обміну досвідом передбачається:

    • проведення навчальних заходів та тренінгів для учасників у сфері соціального підприємництва. Вітаються ідеї сприяння та розвитку шкільного підприємництва;
    • проведення навчальних заходів для учасників з наступної тематики: проектний менеджмент, соціальні інновації, боротьба з корупцією, бюджет участі, громадська активність, особливості Договору про Асоціацію та Зону вільної торгівлі з ЄС, сталий розвиток тощо (2-3 теми на вибір);
    • участь у спільних з місцевими однолітками навчальних та культурних заходах; можлива організація спільних тренінгів, навчальних візитів.
    • встановлення контактів та зв’язків між учасниками обміну та їхніми однолітками в інших регіонах України для сприяння подальшому внутрішньо-українському обміну у сфері соціального підприємництва, розбудови та зміцнення громадянського суспільства, сприянні науковому, громадському або культурному обміну;
    • ознайомлення дітей з місцевими звичаями, особливостями та населенням;

 

  • створення платформи (віртуальної, наприклад групи у Фейсбук) для подальшого обміну ідеями, планами та баченням майбутнього між учасниками поїздки і після завершення проекту.

 

У межах проекту заявники повинні передбачити наступні компоненти:

  • Розробка структурованої детальної програми навчальної поїздки.
  • Підбір тренерів та кураторів. 
  • Вибір місця проведення заходів, яке б відповідало вимогам проживання та харчування дітей.
  • Проведення конкурсу на відбір учасників зі всіх цільових областей.
  • Логістичне забезпечення даних заходів (супровід групи, транспорт, страхування, проживання та харчування учасників у закладах з відповідними ліцензіями, забезпечення роботи медика протягом навчального візиту, оренда приміщень, обладнання, підготовка навчальних матеріалів тощо).
  • Забезпечення усіх юридичних вимог щодо організації поїздок для дітей та молоді (отримання згоди батьків, епідеміологічних довідок, укладання договорів з санаторіями/таборами, де буде організовано проживання та харчування учасників тощо).
  • Підготовка фінансового та тематичного звітів за результатами проекту протягом 1 місяця після його завершення.

На час подання заявки Організації повинні представити попередню програму поїздок з обміну досвідом, надати варіанти місця проведення заходів, повідомити кандидатури тренерів, надати підтвердження попереднього досвіду з організації заходів і поїздок для дітей та молоді.

Передбачається мінімальне співфінансування поїздок зі сторони батьків дітей чи державних установ (наприклад придбання одного квитка до місця проведення заходу).

В рамках конкурсу будуть розглядатися заявки лише від українських недержавних неприбуткових громадських організацій зі статусом юридичної особи, які мають досвід проведення пізнавальних заходів та навчальних поїздок для дітей та молоді.

Критерії відбору заявок:

  • Наявність попереднього досвіду з організації заходів та поїздок для дітей шкільного віку.
  • Досвід проведення заходів у сфері соціального підприємництва, громадянської відповідальності та/або наявність експертів у даних чи схожих сферах.
  • Наявність чіткої та детальної концепції проведення навчальних поїздок з обміну досвідом.
  • Збалансований бюджет.

Аплікаційна форма, логічна модель проекту та бюджет (шаблони знаходиться за посиланням http://eef.org.ua/rekomendatsiyi/) повинні супроводжуватися наступними документами:

1)      Детальна програма навчальних заходів та опис запропонованих місць проведення заходів.

2)      Резюме ключових виконавців та тренерів.

Неповні заявки до розгляду прийматися не будуть.

Термін реалізації проекту не повинен перевищувати 2 місяці, включаючи всю підготовчу роботу.

Останній термін подання заявок – 14 травня 2018 року. Заявки повинні бути надіслані на адресу електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою у темі листа «Конкурс проектів на організацію молодіжних навчальних поїздок по Україні». Діяльність в рамках проекту розпочнеться орієнтовно 1 червня 2018 р. Очікується, що поїздки мають бути організовані на початку липня 2018 року.

Загальний бюджет проекту не повинен перевищувати 150 000 грн. Організатори зберігають за собою право підтримати заявки на меншу суму. 

Розгляд заявок буде здійснюватися незалежною радою експертів. Рішення про підтримку проектів буде прийняте до 21 травня 2018 р.

Детальніше про конкурсний відбір:

  • В рамках цього конкурсу не надаються гранти комерційним організаціям, політичним партіям, релігійним громадам та фізичним особам;
  • Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про результати розгляду їхньої заявки;
  • Рішення конкурсної комісії щодо переможців не підлягають перегляду;
  • Надані матеріали не повертаються та не рецензуються.

Питання щодо цього оголошення можуть бути надіслані Ользі Шаваровій, менеджеру програм Фонду Східна Європа, електронною поштою на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

  • Контакти

 

  • ГО ChildFund Deutschland e.V.
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

P.E.A.C.E. - тренінг з e-активізму (Будапешт)

Проект спрямований на підготовку молодіжних працівників та лідерів (з різних країн та з різним досвідом), які працюють з молоддю, як заохотити своїх бенефіціарів до взаємодії, створюючи та обмінюючись електронними матеріалами, створюючи онлайн-кампанії тощо. Дедлайн - 8 червня 2018 року (далі - англ.). 

Everyone has a story to tell, and those digital stories are always very powerful, since in many cases they highlight very important issues, such as violence, discrimination or a struggle to find one’s place in the society. They also break down barriers as in our experience a unifying cause or message can often overcome ethnic or society divisions.

There are many ways to be a peacebuilder, and we find that many of our YMCAs and participants come from marginalized communities or from countries with frozen or ongoing political and ethnic conflicts. We believe that starting to work at a grassroots level with young people, that in most cases were born after the conflict, will be of benefit for future generations too. This does not necessarily mean tackling big issues right away. The culture of peace can be translated into numerous forms of action and within this study session we would like to cover the following topics:

  • eActivism for change;
  • Online Campaigning & Fundraising;
  • Communication and Social Media;
  • Positive messages and unbiased opinion.

This will also offer us an opportunity to introduce Digital tools and methods to greatly improve the messages we are putting out in the world. Quite often much of the informal peace work within countries is undertaken by NGOs and they often struggle with capacity and funds. Therefore, communication work is frequently left to good volunteers and at good will. However, we know that social media platforms reach more people than our projects at times and have the potential to go viral and offer a digital space for comments and dialogue.

The study session will focus on improving the visual and verbal communication skills of youth workers & leaders. The competences they will develop during this session will help them to better engage with different audiences and hold the attention in order to promote peace and understanding as widely as possible.

 

During.

The study session is designed as a one-week-long event, including 5 full working and 2 travelling days. The daily programme of the training session is composed of the following learning and group dynamic blocks:

  • Message of the Day: Each morning the day will start with a 15-20 minute message led by facilitators or participants. There are two reasons: firstly to set the tone of the day and give the group something to think about; secondly to share an issue or concern of a global scale or personal challenge and/or opinion. It is also designed as a tool for the group to bond.
  • Morning Sessions: with emphasis predominantly on hard modules, such as plenary inputs and lectures. The idea being that it will offer a space for theory, experience, debate and showcasing tools and methods.
  • Afternoon Warm-up: time for participants to offer energizers and team-building activities.
  • Afternoon Sessions: with emphasis predominantly on soft modules, such as interactive work, simulation activities, group work on campaigns, media awareness. We will also offer a choice of different workshops for the participants led by different members of the facilitation team; this will in turn allow space to go deeper into certain topics and tools within a small focused group.
  • Home-Group Methodology: There will be 4-5 groups, mixed prior to the conference and with specific tasks during the conference; they will also provide support and feedback for the participants – each day a representative from each group will feedback to facilitators ensuring concerns expressed within the group are dealt with and quality of performance is maintained.
  • Evening Programme: with focus on activities for building positive group dynamics, such as intercultural evening, movie night, quiz sessions and various challenge activities. This also allows the participants to have social time and to relax after a heavy day of learning.

This study session is designed as an experiential learning scheme. The knowledge, skills and attitudes gained by the participants at the training sessions will be put into practice through homework tasks and follow-up actions / campaigns at grassroots level.

Deadline for applications: June 8th 2018.

Please visit webpage for more information.

Source: http://rfr.ymcaeurope.com/


 

Навчальні програми в США

 

Міжнародний координатор представить типи навчальних програм  в США та доступні можливості та кар'єри. 

Що таке STEM Education та які програми пропонуються в американських коледжах та університетах?

Стефані Акуна, Міжнародний координатор приїзду з Ратгерса, Державний університет штату Нью-Джерсі, представить на типи навчальних програм в галузі науки, технології, інженерії та математики, відомі як “STEM”, які доступні в США та які можливості та кар’єри доступні для тих, хто отримав ступені у цій галузі.

Щоб приєднатися до нас онлайн, відвідайте таке посилання: https://zoom.us/webinar/register/WN_ogJm0Uw1SUaSVT-M0ogj0w

Захід відбудеться англійською мовою. Будь ласка, не забудьте взяти паспорт або водійські права!

 

 

  • Контакти

 

  • Education USA Ukraine
  • https://zoom.us/webinar/register/WN_ogJm0Uw1SUaSVT-M0ogj0w

Файли

 

 


Курс підвищення кваліфікації «Основи соціальної роботи з сім’ями та дітьми»

 

Курс розроблено спільно фахівцями Міжнародної громадської організації «Міжнародний центр розвитку і лідерства»  та Школи соціальної роботи імені професора Володимира Полтавця Національної академії «Києво-Могилянська академія»

Цільова аудиторія: Фахівці та працівники сфери захисту прав дітей.
Обов’язковою умовою є наявність повної вищої освіти кандидатів.

Актуальність: 

Кожен працівник соціальної сфери для ефективності роботи та виконання своїх функцій має підвищувати рівень своєї обізнаності, розширювати компетентності у роботі з різними категоріями сімей, а також системно бачити соціальну роботу, мати міцний фундамент та практичні інструменти роботи.

Перевагою цього курсу є системність підготовки. Навчання відбувається в декілька етапів і розділено за навчальними модулями. Слухачі курсів мають можливість застосувати між модулями у практиці отримані знання, надати зворотній зв’язок і отримати професійну підтримку викладачів курсу.

Програма передбачає врахування потреб у навчанні учасників кожної конкретної групи.

Основні теми курсу:

    • Вступ до соціальної роботи та її правові основи
    • Ведення випадку в соціальній роботі
    • Соціальна робота в системі соціального захисту
    • Профілактика та подолання професійного вигорання
    • Базові принципи роботи з дітьми та сім’ями
    • Жорстоке поводження з дітьми як основна причина вилучення дитини з сім’ї
    • Робота з сім’ями, де дитина або один з батьків мають інвалідність
    • Окремі випадки складних життєвих обставин, які впливають на здатність батьків піклуватися про дитину

 

  • Забезпечення права дитини на сім’ю у випадках набуття дитиною статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування

 

Тривалість навчання:

Навчання проходить 4 місяці, загалом 19 днів
1 модуль - з 14 по 18 травня
2 модуль - з 18 по 22 червня
3 модуль - з 16 по 19 липня
4 модуль - з 13 по 17 серпня

Місце проведення:

Навчання проходитиме в м. Київ.

Детальну інформацію щодо місця проведення буде надіслано зареєстрованим учасникам.

 

Що отримають учасники:

Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка у напрямку «Соціальна робота»

Реєстрація:

Бажаючим пройти навчання необхідно заповнити анкету.

З кандидатами, анкети яких буде відібрано, організатори зв'яжуться додатково.

За  детальнішою інформацією слід звертатися до тренінг-менеджера МЦРЛ за телефоном: 073-051-76-16, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Любов.

 

  • Контакти

 

  • Тренінг-менеджер МЦРЛ
  • МЦРЛ
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • 073-051-76-16

 


Молодіжний обмін з медіаграмотності та критичного мислення (Іспанія)

Хочете дізнатися більше про медіа грамотність? Або ж розумієтеся на тому, як відрізняти фейкові новини від правдивих? Як перевіряти інформацію? І хотіли би обговорити то з однолітками з Литви, Грузії та Іспанії? Мадрид в червні вже чекає на учасників обміну. Дедлайн - 10 травня 2018 року.

ГО «КІПЦ Європейський клуб» шукає 7 учасників (6 учасників + 1 груп-лідер) на міжнародний молодіжний обмін «Youth Re-Action – Developing Media Literacy»! Подія відбуватиметься з 21 по 28 червня в іспанській столиці, місті Мадрид.

Основною задачею обміну є створити можливість посилення, розбудови спроможності, підвищення обізнаності, обговорення, взаємного навчання, неформального навчання та дій, обміну найкращими практиками, симуляційних ігор, рольових ігор, майстерень з ефективної комунікації та мережування, практичних завдань, роботи в малих  групах, командотворення, перфоменсів, дій задля видимості проекту для молоді з 4х країн.

Проект був створений як реакція на потребу молоді в підвищенні власної компетенції у сфері медіа грамотності та критичного мислення. Оскільки є потреба вірно розуміти медіа-повідомлення та бути мудрим медіа-споживачем. Крім того, посилення критичного мислення та правильного розуміння медіа-повідомлень має фундаментальне значення для молоді, особливо в умовах швидкого розвитку інформаційних технологій. ЗМІ мають великий вплив на формування громадської думки, а також на формування молодіжного життя, суспільства та громадської активності.

Вимоги до кандидатів:

-          Українське громадянство;

-          18-30 років;

-          Наявність біометричного закордонного паспорту;

-          Англійська мова на рівні можливості комунікації з представниками різних країн на теми медіаграмотності;

-          Готовність приймати участь в підготовці до культурного обміну та до навчальних сесій;

-          Можливість купити собі квитки до Мадриду і назад (компенсація вартості проїзду до 530 євро відбудеться на банківську карту протягом 2х місяців після обміну);

-          Можливість оплатити організаційний внесок після затвердження Вашої кандидатури – 30 євро.

Якщо Ви вважаєте, що ця можливість саме для Вас і про Вас, то заповніть, будь ласка, цю https://goo.gl/forms/B6jgxvSkl6xjovSW2 аплікаційну форму англійською мовою зі зрозумілою мотивацією навіщо це Вам і чому Ви краще за інших зможете збагатити собою цей проект. Просимо заповнити форму до 23:59 10 травня 2018 року. Всі питання надсилайте на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. З обраними учасниками організатори сконтактують після 15го травня.

 

  • Контакти

 

  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Альона Глазкова
  • ГО «КІПЦ Європейський клуб»

 

 

Останнє оновлення: Вівторок, 01 травня 2018, 11:19

    

  fnsnf visegrad fundУрядовий контактний центр                                                                  eua konfucius    
  tempus pedpresa mon.gov observatory